تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان

قوانین ارسال تبلیغات

بازم سلام

اومدم بگم که چطوری می شه تو این وبلاگ تبلیغ کرد

به دو صورت

۱- بنرتون رو به من بدین تا توی وبلاگ بذارم

۲- واسه اونایی که بنر ندارن آدرس و توضیحاتی در مورد وبلاگ یا ساییتون رو به من بدین تا من در بخش جداگانه واستون تبلیغ کنم

حالا شرایط

به شرط اینکه یکی از موارد زیر رو انجام بدین حق تبلیغ در این وبلاگ رو دارین

۱- من دو تا بنر دارم که یکیش رو آماده کردم(همون بنر کوچیک رویاهای من)

و یکیش رو هم همین روزا آماده می کنم می ذارم توی وبلاگ

شما باید این دو بنر رو بذارید توی وبلاگ یا ساییتون تا منم واستون تبلیغ کنم

(فعلا چون بنرها آماده نیست این روش فعلا نمی شه حالا بعد خبرتون می دم)

۲- آدرس این وبلاگ و وبلاگ رویاهای من رو توی قسمت لینکدونیه خودتون قرار بدید

۳- لینک باکسم رو در وبلاگ یا سایتتون بذارید

به همین سادگی

پس بشتابید که تبلیغ بهترین روش برای جذب بازدیدکننده است

تا دیدار بعدی

یا علی

خدا نگهدار

نظرات 1 + ارسال نظر
شازده خانوم چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.ghalbenaaram.blogfa.com/

سلام
وبلاگتون عالی بود به منهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد